Wednesday 19 October 2011

3 MiNggU Tanpa FutsaL??...

Assalamualaikum...

Hmmm,, pecaye atau tidak biLe tgk Tajuk kat atas??

pcaye jelah...haha...Aku memg xkn main benda tu wlaupn kadg2 aku bleh jd giler law x main bnda tu dlm sminggu taw tak....KENAPE X MAIN JEE??

Huuuhuhuu...sbnarnye aku bukn nye xleh main 3 minggu pn...tp 2 bulan (doktor ckp)....Haha...

Apekan dayee...aku kan kuat...nak main jugak lps tamat tempoh 3 minggu tuh...haha,,,

Kenape aku tulis 3 minggu je kat atas???

Okey3,,,

    3 minggu tu sbnrnya pjanjian aku dgn doktor aKu sdiri...(Doktor Falsafah)...Hahaha...
Ak dh jnji pn...So,, kene la tepati janji kan..almaklumlahh,,,"lembu dipegang pd talinya..manusia bpegang pd janjinya" kan3??.......ngeh..ngeh..ngeh

Okey lahh...stakat ni jelah cite aku...ape2 pn..tenkiu kat doktor 3 minggu aku tu...hahaha....

Babaiiii...renung2kanlah...selamat beriadah....hahaaaa..............

No comments:

Post a Comment